Філадельфія, Список пасажирів у Пенсильванії, 1883-1945
1,752,048 записів
Змінити категорію або колекцію
Ім'я
Рік народження
Дата прибуття
Додати деталі
Походження
Назва судна
Ключові слова
Стать
Точна відповідність всім умовам
Очистити форму
Пошук у Філадельфія, Список пасажирів у Пенсильванії, 1883-1945
Ім'я
Рік народження
Дата прибуття
Додати деталі
Походження
Назва судна
Ключові слова
Стать
Очистити форму
CollectionDescriptionImage
Філадельфія, Список пасажирів у Пенсильванії, 1883-1945
1 752 048 записів
Складається з пасажирських звітів кораблів, що прибувають до Філадельфії, штат Пенсильванія, у 1883-1945 рр. Доступна інформація є різною через значні зміни в імміграційному законодавстві протягом періоду, яких охоплює ця колекція. Найпоширеніша доступна інформація включає ім'я пасажира, стать, вік, дату прибуття та назву судна. Доступна також і більш детальна інформація, яка включає в себе сімейний стан, інформацію про народження (дату та місце), національність, останнє місце проживання, рідне місто, порт відправлення, а також імена та адреси членів сім’ї у США та країні проживання. Складено з публікації NARA T840.<br><br><p>На рубежі 20 століття Філадельфія була одним з найважливіших імміграційних портів у США, незважаючи на те, що вона знаходилася на відстані понад 100 миль від Атлантичного океану. Значна імміграція до Філадельфії розпочалась тоді, коли Пенсильванська залізниця допомогла створити судноплавне підприємство "Американська лінія" ("American Line"). "Американська лінія" перевозила пасажирів з Ліверпуля в Англії до Філадельфії. Протягом 1880-х "Американська лінія" пропонувала аж тричі на тиждень морські перевезення з Ліверпуля до Філадельфії. "Лінія Червоної зірки" ("Red Star Line"), яка також була пов'язана з Філадельфією, з'єднувала Антверпен у Бельгії з Філадельфією, але перевезення здійснювалися рідше, ніж у "Американській лінії".</p><br><p>Філадельфія була процвітаючим промисловим комплексом, що потребував насамперед кваліфікованих робітників. Некваліфіковані робітники, що іммігрували до Філадельфії з Балтійських країн чи Східної Європи, не оселялися у Філадельфії, а зразу переїжджали до інших міст по всій території США, де був більший попит на некваліфіковану робочу силу. Враховуючи важливість Філадельфії як промислового центру і порту імміграції, у 1884 році Федеральний уряд відкрив Національну карантинну станцію поблизу міста Льюїс штату Делавар. У 1893 році Федеральний уряд відкрив ще одну станцію на острові Ріді (приблизно в 45 милях на південь від Філадельфії). Зрештою, у 1913 році обстеження пасажирів було закріплено за містом Маркус-Гук (лише двадцять миль від Філадельфії).</p><br><p>Враховуючи успіх "Американської лінії", більші судноплавні компанії почали пропонувати послуги перевезення з Європи до Філадельфії. У 1898 році гігантське судноплавне підприємство – Гамбурзька лінія Америки – розширила свої послуги перевезень з Європи до Бостона, надавши пасажирам можливість продовжувати до Філадельфії. Судноплавні компанії "Holland-America Line", "Italia Line", та "North German Lloyd Line" пішли за цим прикладом і почали пропонувати послуги перевезень з Європи до Філадельфії.</p><br><p>Імміграція через Філадельфію досягла свого піку в роки, що передували Першій світовій війні, зробивши Філадельфію третім найважливішим імміграційним портом у Сполучених Штатах за кількістю пасажирів та портом виняткової цінності для єврейських, польських та німецьких іммігрантів. Після Першої світової війни Закон про імміграцію 1924 р. Встановив квоти та обмеження на імміграцію, що поклало кінець «Золотій ері» імміграції у Філадельфію.</p>
Категорії пов’язаних записів: