Yakir LasryВіце-президент співпраці з клієнтами
background
Previous page Next page
Beginning of quote:Я люблю пристрасних клієнтів. Деякі з наших найкращих послів — це люди, які були розчаровані, поки ми не допомогли їм настільки, що вони стали нашими головними шанувальниками. End of quote.
Якір керує всією діяльністю компанії MyHeritage, пов'язаною з клієнтами, зокрема продажами та підтримкою клієнтів.

Поряд з міцним фундаментом у сфері продажів, Якір привносить в MyHeritage почуття винахідливості, уникаючи фраз на кшталт "галузевий стандарт" і вважаючи за краще натомість винаходити системи, щоб забезпечити найкращий досвід клієнтам.

Він розпочав свою кар'єру у відділі продажів компанії Memo Global, швидко піднявся до тестування та дослідження нових ринків і методологій, а згодом очолив створення колл-центру для просування нового продукту.

У 2010 році Якір приєднався до MyHeritage і самотужки розбудував кол-центр компанії. Його високі результати призвели до того, що його підвищили до керівника відділу підтримки клієнтів, де він відповідав за значне підвищення рівня задоволеності клієнтів, а також за розробку процесів та матеріалів для оптимізації клієнтського досвіду. Завдяки зусиллям Якіра, MyHeritage користується бездоганною репутацією серед мільйонів задоволених користувачів, кількість яких постійно зростає.

Якір отримав ступені бакалавра та магістра права в Міждисциплінарному центрі Герцлія, а у вільний від роботи час зазвичай шукає гострих відчуттів на хокейному майданчику чи боксерському рингу, грає у футбольній команді MyHeritage або навіть не раз робив бейс-джампінг зі скелі.